Subject: Ristumiskoha projekteerimise nõuded
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Sep 2024 14:35:37 +0300

Tere

Koostame Verston OÜ tellimusel Risti päikesepargi juurdepääsuteede
ehitusprojekti. Päikesepargi ehituseks on planeeritud kasutada kahte
olemasolevat ristumiskohta riigitee nr 9 Ääsmäe – Haapsalu – Rohuküla teel:

*	Km 33,973 – Vanapagana tee ( eratee nr 5180382)
*	Km 37,570 – Õmma tee (kohalik tee nr 5180380)

Ristumiskohtade väljavõte Teeregistrist.

 

Palun väljastada projekteerimise nõuded ristumikohtadele, et saaksime
nendega projekti koostamisel arvestada. Küsimuste või täpsustuste korral
võtke palun ühendust.

 

Lugupidamisega

Indrek Kustavus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 53 474 036

 

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.